Proszę czekać...
W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek sytuacji, zmieniającej termin wizyty lub powodującej znaczne jej opóźnienie, kontaktujemy się z Pacjentem telefonicznie.
Wychodząc z założenia iż każdy przypadek jest indywidualny, z góry prosimy Państwa o wyrozumiałość, a także powiadamianie nas o zmianie swoich planów: rezygnacji z wizyty, zmiany terminu bądź godziny.
Wierzymy, że dzięki dobrej komunikacji uda nam się zapewnić jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług medycznych.
Znając możliwości czasowe naszych Pacjentów, łatwiej nam będzie uzgodnić odpowiedni termin. W przypadku wizyt na NFZ, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy skierowanie dotyczy właśnie tej poradni, do której chcą się Państwo umówić.
Przyjmujemy pacjentów według wcześniej ustalonych godzin, a nie ze względu na kolejność przybycia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących czasu wizyty, przygotowania do danych badań, prosimy o kontakt z rejestracją.
Czas pracy rejestracji oraz numery telefonów są widoczne na tej stronie. W dniach operacyjnych prosimy o szczególną cierpliwość, bowiem każdy przyjmowany na oddział pacjent wypełnia stosowne dokumenty właśnie w rejestracji.
Wizytę lekarską poprzedza zgłoszenie do rejestracji. Rejestratorka medyczna potwierdza dane osobowe pacjenta, wypełnia stosowną dokumentację oraz udziela informacji na temat miejsca udzielania świadczeń.
Sprawdź kiedy mamy otwarte,
upewnij się że masz czas i umów się na wizytę.
Zeskanuj QR Code, by dodać kontakt ER-med. do książki adresowej w swoim telefonie komórkowym.
Wybierz nazwisko swojego lekarza, by przejść do strony, która dostarczy Ci więcej informacji.